تمرین 15 دقیقه ای یوگا
زندگی و سلامت

شروع یک روز پر انرژی و بدون خستگی و استرس با این ورزش ۱۵ دقیقه‌ای + ویدیو

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید

شروع یک صبح دل انگیز و پر انرژی تاثیر بسزایی در موفقیت و کارایی افراد در باقی ساعات روز دارد. یک ورزش صبحگاهی می تواند این سرحالی و نشاط روزانه را برای شما تضمین کند.

افراد معمولا در ساعات اولیه صبح احساس خستگی، تحریک پذیری و حتی استرس برای ادامه روز خود دارند.

اگر شما هم جز این دسته هستید برایتان در نت نوشت پیشنهاد خوبی داریم!

مطابق معمول ویدیوی آموزشی را در کانال نت نوشت به آدرس t.me/netnevesht قرار داده ایم . بنابراین کافی است همین الان تلگرام را در گوشی باز کرده و هشتگ #ویدیو_ورزشی را جستجو و ویدیو را دانلود کنید.

پیشنهاد من به شما این است که ابتدا تمرین ها را با دقت یکبار نگاه کنید و سپس آن ها را انجام دهید.

این کار باعث می شود تا حرکات را با تمرکز بیشتر و صحیح تر انجام دهید.

یوگا یکی از بهترین ورزش ها برای سلامتی جسم و روح است. ما در این مطلب در نت‌نوشت ۱۵ دقیقه از تمرینات یوگا را به شما معرفی می کنیم که انرژی بدن شما را چند برابر خواهد کرد.

تمرین های یوگا یکی از علمی ترین ورزش هایی است که در صورت انجام صحیح ان ها می توانید از بسیاری از بیماری ها رهایی یافته و یا از آن ها جلوگیری نمایید.

در ویدیوی این مطلب این تمرین های یوگا را مشاهده خواهید کرد:

تمرین های یوگا:

Cat cow

Downward facing dog

Plank

Down dog extensions

Baby cobra

Sun salutation

Chair pose

Warrior one

Warrior two

Reverse warrior

Back stretch

Boat pose

Backbend

Happy baby

Spine stretch

Savasana

شعار همیشگی مان را فراموش نکنید : تمرینات را مطابق دستورالعمل انجام دهید تا سالم بمانید!

ورزش کردن به طریق ناصحیح می تواند مشکلاتی برای سلامتی ایجاد کند.

قبل از انجام هر ورزشی اگر مشکل خاصی دارید با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین نتیجه را از ورزش کردن ببرید.

 

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

برو بالا