فناوری و تکنولوژی

پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری اپل به Adele برای اسپانسری آلبوم ۲۵

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید

ادل را به یاد دارید؟ حدود ۵ سالی به طور کامل در بی خبری بود، درست بعد از دریافت جوایز متعدد در گرمی و زدن پی در پی رکورد های جهانی در فروش آلبومش که می توان آن را از بی نقص ترین صداها و آلبومش را از شنیدنی ترین موسیقی های دنیا نامید. ادل آلبوم اولش را در ۱۷ سالگی با نام ۱۷ روانه بازار کرد، در ۲۱ سالگی آلبوم ۲۱ را و اکنون آلبوم ۲۵ را در ۲۵ سالگی.

 Rolling in the Deep را به یاد دارید ! تمامی برنامه های هنرمندان دیگر را در گرمی بهم ریخت و می توان این قطعه را در میان تمامی قطعات زیبا و شنیدنی آلبوم ۲۱ که ۱۰ جایزه گرمی را از آن خود کرد، شنیدنی ترین دانست.

قطعه Hello بعد از Skyfall که در سال ۲۰۱۲ مربوط به تیتراژ فیلم سینمایی Skyfall از سری جیمزباند بود اخرین قطعه ایست که از Adele شنیده شده است. در طول این مدت ادل فرزندش را به دنیا آورده و به قول خودش در ابتدا قصد داشته آلبوم بعدی اش را به مادر شدن و احساس مادری اختصاص دهد.

adele_25_500

نکته ای که باعث شد این مطلب را گرد هم بیاورم مبلغ هنگفت ۳۰ میلیون دلاری اپل به عنوان پیشنهاد به ادل برای اسپانسر شدن این کمپانی در تور های پیش روی این خواننده است. به گفته مدیر برنامه های ادل اپل این پیشنهاد را برای ادل با توجه به پیشبینی های استقبال از آلبوم پیش روی این خواننده به او داده است.
در بازار موسیقیایی که اکنون در کشور های توسعه یافته با کمک آیفون در اختیار اپل قرار دارد می توان این پیشنهاد اقوا کننده را از جمله ترفند های این کمپانی برای همگامی با طرفدارانش دانست.

همین هفته پیش بود که در اینستاگرام اکانتی مدام از سمت کاربران فالو می شد، بله ادل اجتماعی شده و اکانت اینستاگرامش را فعال کرده بود و طی کمتر از ۱ هفته اکنون این صفحه ۱٫۵ میلیون فالوئر دارد.

آلبوم ۲۵ در ۲۵ نوامبر به بازار روانه خواهد شد و می توان گفت همه پیشبینی موفقیت دوباره این آلبوم را مانند ۲۱ دارند. قطعه Hello همانی بود که باید باشد و باید در ادامه منتظر شنیدن آلبوم این هنرمند باشیم.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

برو بالا