آب کردن چربی های ران
ورزش

آب کردن چربی‌های ران پا؛ چالش شگفت انگیز آب کردن چربی‌های شکم، پهلو و کل بدن، روز دهم+ویدیو


اگر با ما در نت نوشت با چالش ۳۰ روزه ی شگفت انگیز آب کردن چربی های شکم و پهلو و کل بدن همراه بوده باشید می‌دانید که امروز روز دهن است و نوبتی هم باشد نوبت ران پاها است.

پس اگر می خواهید ران های لاغر، کشیده و البته قدرتمند داشته باشید در روز دهم این ۵ تمرین را انجام دهید.

آب کردن چربی‌های ران پا

این تمرین ها از دسته تمرین هایی که بالرین ها برای داشتن پاهایی کشیده و لاغر استفاده می کنند:

Plie Squats

Criss-Cross Scissors

Bridge Butterflies

Side Lunges

the Hot Potato

نکاتی که همواره به شما یادآوری می کنم را فراموش نکنید : همواره قبل از انجام هر تمرینی در صورتی که مشکل خاصی دارید با پزشکتان مشورت کنید.

هیچ گاه بدون گرم کردن بدن هیچ ورزشی را شروع نکنید.

چالش آب کردن چربی شکم و پهلو و کل بدن

آب کردن چربی‌های ران پا

آب کردن چربی‌های ران پا

Cassey Ho یکی از بهترین متخصصان ورزشی است که در ویدیوی ورزشی روز دهم ۵ تمرین برای از بین بردن سلولیت های ران پا به شما آموزش خواهد داد. این ویدیو همان ویدیوی روز سوم است پس حتما با دقت یکبار ویدیو را ببینید و سپس بدن را گرم کرده و آن ها را به درستی و دقیقا مطابق فیلم انجام دهید.

با این تفاوت که هر تمرین را این بار ۱۵ بار انجام دهید.

فقط ۲۰ روز باقی مانده تا نتیجه تلاشتان را ببینید و بعد از آن شما عاشق ورزش کردن خواهید شد.

مطابق معمول ویدیوی آموزشی را در کانال نت نوشت به آدرس t.me/netnevesht قرا داده ایم و شما با جستجوی #چالش_۳۰_روزه و یا #ویدیو_ورزشی می توانید آن را مشاهده کنید.

فراموش نکنید که جز با داشتن اراده آهنین رسیدن به رویای تناسب اندام غیرممکن است.

 

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

برو بالا