چالش آب کردن چربی شکم و پهلو
ورزش

روز چهارم؛ چالش آب کردن چربی شکم و پهلو و کل بدن در ۳۰ روز شگفت انگیز + ویدیو

اگر با ما در نت نوشت با چالش ۳۰ روزه ی شگفت انگیز آب کردن چربی شکم و پهلو و کل بدن همراه بوده باشید می‌دانید که امروز روز یازدهم چالش است و نوبتی هم باشد نوبت ورزش کاردیو یا هوازی است.

ورزش هوازی عبارت است از هر گونه فعالیت مدا

امروز متخصص ورزشی به شما نحوه انجام یک ورزش موفقیت آمیز پر هیجان را خواهد گفت.

امروز ضربان قلب و پمپاژ خونتان بالا خواهد رفت و صورتتان قرمز و شاداب خواهد شد!

ورزش های کاردیو برای چربی سوزی عالی هستند. بارها در نت نوشت از این دسته ورزش ها صحبت کرده ایم.

ورزش های مانند شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی تند و خلاصه هر ورزشی که ضربان قلب را بالا ببرد جزء این دسته قرار خواهد گرفت.

نکاتی که همواره به شما یادآوری می کنم را فراموش نکنید : همواره قبل از انجام هر تمرینی در صورتی که مشکل خاصی دارید با پزشکتان مشورت کنید.

هیچ گاه بدون گرم کردن بدن هیچ ورزشی را شروع نکنید.

چالش آب کردن چربی شکم و پهلو و کل بدن

 

Cassey Ho یکی از بهترین متخصصان ورزشی است که در ویدیوی ورزشی روز چهارم ۳۰ دقیقه تمرین کاردیو را به شما پیشنهاد می دهد.

ورزش کاردیو یعنی ضربان قلب را بالا ببرید. اگر عاشق رقصیدن هستید یا دویدن یا شنا یا دوچرخه سواری و یا حتی بالا و پایین پریدن باید بدانید همه این ها ورزش کاردیو است و شما امروز باید ۳۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید.

فقط ۲۶ روز باقی مانده تا نتیجه تلاشتان را ببینید و بعد از آن شما عاشق ورزش کردن خواهید شد.

مطابق معمول ویدیوی آموزشی را در کانال نت نوشت به آدرس t.me/netnevesht قرار داده ایم و شما با جستجوی #چالش_۳۰_روزه و یا #ویدیو_ورزشی می توانید آن را مشاهده کنید.

فراموش نکنید که جز با داشتن اراده آهنین رسیدن به رویای تناسب اندام غیرممکن است.

بعد از رسیدن به تناسب اندام از داشتن اراده قوی به خودتان افتخار خواهید کرد.

علاوه بر این کمترین چیزی که ورزش به شما هدیه می کند سلامتی است.

آن را از خود و بدن تان که هدیه خداوند است دریغ نکنید.

 

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یک =

برو بالا