آب کردن چربی های شکم و پهلو
ورزش

آب کردن چربی های شکم و پهلو و تقویت هسته بدن با ۵ تمرین فوق العاده + ویدیو

برای آب کردن چربی های شکم و پهلو و تقویت عضلات بدن نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست. کافی است با ما در نت نوشت همراه باشید تا به شما بگوییم که ورزش کردن چقدر آسان و چقدر لذت بخش است.

هسته مرکزی بدن شما شامل تمام عضلاتی است که بدن را استوار نگاه می دارند. عضلات کمر، شکم، باسن و سینه همگی از عضلات مرکزی بدن هستند و همگی در ارتباط با یکدیگر در نگاه داشتن بدن به یکدیگر کمک می کنند.

بنابراین اگر می خواهید شکمی صاف و پهلو هایی تراشیده و خوش فرم داشته باشید ناگزیر هستید که عضلات هسته ای بدنتان را تقویت کنید.

آب کردن چربی های شکم و پهلو

در این قسمت Tracy Anderson متخصص ورزشی ۵ تمرین عالی برای تقویت عضلات مرکزی بدن را به شما آموزش خواهد داد.

مطابق معمول در نت نوشت ویدیوی آموزشی را در کانال نت نوشت به آدرس t.me/netnevesht قرار داده ایم. کافی است #ویدیو_ورزشی را جستجو کنید و ویدیوی مربوط به این مطلب را مشاهده کنید.

ویدیو را ایتدا با دقت مشاهده کنید و تمرینات پیشنهادی را به خوبی یاد بگیرید.

نام تمرینات این ویدیو عبارتند از :

Running Split crunch

Cross Leg Crunch

Monkey Pull & Reach

Reach Back & Arabesque

Plank & Attitude lift

متخصص ورزشی تمام تمرینات را به خوبی به شما آموزش خواهد داد. پس از مشاهده کامل بدن را گرم کرده و شروع به انجام این تمرینات عالی کنید و از بدنی باقدرت و سالم لذت ببرید.

فراموش نکنید که قبل از انجام هر گونه تمرینی در صورتی که مشکل خاصی دارید با پزشکتان مشورت کنید.

بدون گرم کردن هیچ گاه ورزش نکنید.

 

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

برو بالا