چالش لاغر شدن با ورزش
زندگی و سلامت

روز پنجم از چالش شگفت انگیزه۳۰ روزه لاغرشدن با ورزش

در این چالش سی روزه قرار است روی کل بدن کار کنیم و هر روز به  شکل گیری و قوی کردن بخشی از عضلات بدن اختصاص دارد. در شروع هر حرکت را ۱۲ تا ۲۴ بار انجام دهید. بعد که بدن تان قوی تر شد وزنه ها را سنگین تر کنید و تعداد حرکات را بیشتر کنید

چالش روز پنجم _ لاغرشدن با ورزش

در این چالش سی روزه قرار است روی کل بدن کار کنیم و هر روز به  شکل گیری و قوی کردن بخشی از عضلات بدن اختصاص دارد. در شروع هر حرکت را ۱۲ تا ۲۴ بار انجام دهید. بعد که بدن تان قوی تر شد وزنه ها را سنگین تر کنید و تعداد حرکات را بیشتر کنید. بعد از تمام شدن چالش ۳۰ روزه عادت می کنید هر روز بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش کنید. ولی یادتان باشد باید روی کل بدن کار کنید. اگر قسمتی از بدن تان با بقیه اعضا تناسب ندارد که درخانم ها قسمت میانی بدن به دلیل زایمان و بالارفتن سن به طور طبیعی چاق تر می شود می توانید برنامه امروز را بیشتر انجام دهید تا مانع از تجمع مجدد چربی ها در ناحیه ران و باسن شوید.

حتی یک روز را از دست ندهید. مهم نیست چه ساعتی و کجا. مهم این است که حتما چالش را دنبال کنید. حتی اگر مسافرت هستید می توانید به راحتی این حرکات را در اتاق انجام دهید. اگر با دوستان تان هستید چه بهتر آن ها را هم به این چالش دعوت کنید.

رفع افتادگی عضلات میانی بدن

امروز تریسی اندرسون ۵ حرکت مخصوص تقویت و شکل گیری عضلات باسن را به شما یاد می دهد. بلندکردن، تغییر وضعیت پاها، پلانک، دوباره تغییر وضعیت پاها، حرکت طناب و دوباره بلند کردن از حرکات امروز است.

هر حرکت را ۱۰ دقیقه انجام دهید. وقتی ویدئو را تماشا می کنید با دقت حرکت را یاد بگیرید، ویدئو را متوقف کنید و ۱۰ دقیقه حرکت را انجام دهید و سپس سراغ حرکت بعدی بروید.

هیچ چیز بدتر از عدم تناسب اندام های بدن نیست. داشتن یک اندام متناسب برای سلامتی و زیبایی حق شماست.

ویدیو را از کانال نت نوشت به آدرس https://t.me/netnevesht دانلود کنید. زیرانداز ورزشی تان را بردارید و ۳۰ دقیقه ورزش امروز را شروع کنید.

 

 

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 2 =

برو بالا