خواب راحت شبانه
دانستنی‌های سلامتی

این مواد غذایی را برای داشتن خواب راحت شبانه امتحان کنید

یک خواب با کیفیت و راحت از نیازهای هر انسانی است. همه تلاش می کنند تا راحت بخوابند و برای این امر همه راه‌ها را امتحان می کنند.

یک خواب با کیفیت و راحت از نیازهای هر انسانی است. همه تلاش می کنند تا خواب راحت شبانه داشته باشند و برای این امر همه راه‌ها را امتحان می کنند. این بار در نت‌نوشت غذاهایی را که به راحت تر خوابیدن‌تان کمک می کنند معرفی می کنیم!

بوقلمون

خوردن بوقلمون دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب می تواند به داشتن خواب راحت شبانه کمک فراوانی کند. گوشت بوقلمون حاوی تریپتوفان است که کیفیت و ریتم خواب را تنظیم می کند.

شیر

مواد غذایی برای خواب راحت

اگر مادرتان به شما می گوید که شب قبل از خواب یک لیوان شیر بخورید حتما این کار را بکنید. شیر نیز مانند بوقلمون حاوی تریپتوفان است. این اسید آمینه عالی به شما یک استراحت و خواب راحت شبانه با کیفیت را هدیه می کند!

گیلاس

خوردن گیلاس در هر زمانی عالی است مخصوصا اگر شب ها قبل از رفتن به رختخواب باشد. این میوه عالی دارای ملاتونین است که ساعت داخلی بدن را کنترل می کند و یک استراحت عالی را برای بدن به ارمغان می آورد.

موز

خواب راحت شبانه

موز حاوی کلسیم و منیزیم است که هر دو سبب ریلکس شدن و ترمیم عضلات می شوند. قبل از خواب یک موز بخورید تا مطمئن شوید که یک شب مسالمت آمیز و یک را در پیش دارید.

همچنین با خوردن موز پس از بیدار شدن احساس شادابی و تازگی خواهید کرد.

 

 

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

برو بالا