لاغر شدن با ورزش
زندگی و سلامت

چالش شگفت انگیز ۳۰ روزه لاغر شدن با ورزش: روز هفتم

خوب اگر تا امروز با ما در چالش لاغر شدن با ورزش همراه بوده اید تغییرات زیادی را در بدن تان متوجه شده اید. روی تک تک اعضای بدن داریم کار می کنیم. دیروز به ورزش کاردیو برای سلامت قلب اختصاص داشت. اگر همراه ما نبوده اید دیر نشده است. همین الان شروع به دانلود ویدئو ها کنید و از روز اول شروع کنید. با یک دوره ۳۰ روزه شما بدن دیگری خواهید داشت.

خوب اگر تا امروز با ما در چالش لاغر شدن با ورزش همراه بوده اید تغییرات زیادی را در بدن تان متوجه شده اید. روی تک تک اعضای بدن داریم کار می کنیم. دیروز به ورزش کاردیو برای سلامت قلب اختصاص داشت. اگر همراه ما نبوده اید دیر نشده است. همین الان شروع به دانلود ویدئو ها کنید و از روز اول شروع کنید. با یک دوره ۳۰ روزه شما بدن دیگری خواهید داشت.

امروز دوباره سراغ هسته مرکزی بدن می رویم. یادتان باشد تمام عضلات بدن به نحوی به عضلات وابسته به ستون مهره ارتباط دارید. به همین دلیل قوی کردن عضلات پشت، باسن، و سینه باعث قدرت مندی کل بدن می شود. در هفته اول هسته مرکزی بدن شکل داده شد. از امروز آن را قوی تر و قدرت مند تر می‌کنیم.

امروز هفته دوم را شروع می کنیم. به همین دلیل مثل روز اول که روی هسته مرکزی کار کردیم، امروز هم برای تقویت هر چه بیشتر هسته اصلی بدن هر حرکت را بین ۱۰ تا ۱۵ بار انجام دهید. دارید کم کم به تناسب اندام می رسید. پس دست نکشید.

کافی است ویدئوی روز اول را باز کنید و به جای ۱۰ حرکت ۱۵ حرکت انجام دهید. بعد از انجام حرکات به مدت حداقل نیم ساعت و حداکثر یک ساعت حرکات کاردیو دیروز را انجام دهید.

ویدیو را از کانال تلگرام نت نوشت به آدرس: https://t.me/netnevesht دانلود کنید و حرکات را به درستی و با دقت انجام دهید.

فراموش نکنید که سرد کردن و گرم کردن بدن بعد و قبل از هر ورزشی بسیار مهم است. بنابراین هرگز بدن گرم و سرد کردن ورزش نکنید چراکه بدن شما آسیب زیادی خواهد دید.

 

 

به کانال تلگرام نت نوشت بپیوندید به صفحه اینستاگرام نت نوشت بپیوندید
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

برو بالا